Skilek Alpint/Langrenn

Velkommen til Plogen Skiklubb sin Skilek. Her har vi fokus på lek og moro med ski på beina. Aktivitetene passer for barn i alderen 5 -9 år. Skiferdigheter læres gradvis med bruk av lek og morsomme aktiviteter. Foresatt oppfordres til å være med sine håpefulle.

Vi arrangerer vår Skilek ved Haukelifjell Skisenter. Skilek er gratis og du kan fint ta med deg venner og kjente. Ved deltakelse i Skilek Alpint trenger du heiskort. Dette får du kjøpt i billettluken ved skisenteret. Det er viktig å bruke hjelm. Vi anbefaler at det ikke benyttes festesmøring på langrennskiene når du skal være med på Skilek Langrenn.

All Skilek starter kl.10:00 ved den gamle varmestuen. Her får du tildelt blå vest og vi forklarer dagens aktiviteter. Oversikt for når det arrangeres Skilek finner du i vår kalender på nettsiden eller på Plogens Skiklubb sin Facebook side. Som ikke medlem kan du vise din interesse for Skilek på klubbens Facebook side. Medlemer oppfordres til å benytte SPOND for påmelding.

Dersom du ikke har SPOND, last  ned mobilappen og kontakt Plogen Skiklubb på post@plogenskiklubb.no eller ta kontakt oss på barmarkstreningen.

Hovedsponsor