Trenerstab Plogen Skiklubb

Hei!

Her ser du en oversikt over Plogen Skiklubb sine trenere. Kanskje du kjenner noen igjen?

Alle Plogen Skiklubb sine trener har trenerkurs eller er under utdanning. Noen ser du på fjellet, andre på barmarkstreningene eller overalt! Ungdomsutvalget arbeider med å rekruttere tidligere aktive utøvere til å ta trenerutdannelse. På denne måten får vi muligheten til å beholde tidligere utøvere i miljøet.  Av denne grunn er Plogen Skiklubb i den heldige situasjon at mange ungdommer ønsker å bli trenere etter endt karriere.

Som bildene viser er det ikke alle trenere som er ungdommer lengre! Plogen Skiklubb har også en rekke foresatte og andre frivillige som hjelper til som trenere. Felles for oss alle er at vi synes det er gøy på ski, har trenerutdanning og innehar nødvendig dokumentasjon, som f.eks. politiattest. Alle Plogen Skiklubb sine trenere er kjent med klubben sine verdier. Vil du vite mer om klubbens verdier, se under menyen "Håndbok."

Bilder kommer : )

Hovedsponsor