Kontingent

Plogen Skiklubb sitt årsmøte har vedtatt følgende medlemskontingent:

Enkeltmedlem NOK 750,- per år.

Familiemedlemskap 1650,- per år.

Utøvere som tegner medlemskap må løse skilisens det året han/hun fyller 13 år.  Medlemskap utfaktureres av Plogen Skiklubb og lisensen kjøpes på Min Idrett. Medlemskap og eventuell lisens er obligatorisk ved deltakelse i renn og treningssamlinger i regi av Plogen Skiklubb, krets eller landslag.

VIKTIG: Som medlem i Plogen Skiklubb har du rabatt på sesongkort ved Haukelifjell Skisenter. For at rabatten skal kunne benyttes må medlemskontingent være betalt. Bestilling og betaling av rabattert sesongkort utøves ved at alle betalte medlemmer mottar en PROMO-kode. Informasjon om bestilling av sesongkort sendes via registrert e-post konto hos Plogen Skiklubb. PROMO-koden har tidsbegrensning og det er dessverre ikke mulig å oppnå rabatt etter at tidsperioden er utløpt. NB! Har du/dere endret mail-adresse må denne endres i Min Idrett.