Alpin Trening

Velkommen til Plogen Skiklubb sin Alpin trening. Treningene arrangeres ved Haukelifjell Skisenter i vintersesongen.

Utøvere deles inn i grupper etter alder og eller etter ferdighetsnivå. I løpet av vintersesongen arrangeres treningene som hovedregel annen hver helg. Vi arrangerer romjuls samlinger og vinterferie samlinger. I helger hvor det ikke er oppsatt trening deltar vi på renn i og utfor egen krets.   Foresatte oppfordres til å delta under treningene og på renn. Dette for å hjelpe til med nødvendig arbeid som er nødvendig for å få utført treningene og avvikle renn.

All trening for alpinistene starter kl. 10:00. Oppmøte senest 09:45, ved den gamle varmestuen i vintersesongen. Ved ny sesong "mai" og frem til vintersesongen (november), arrangerer vi treningssamlinger  på Folgefonna og Hintertux.

Oversikt for når det arrangeres Alpin trening finner du i vår kalender på nettsiden eller på Plogens Skiklubb sin Facebook side. Medlemmer oppfordres til å benytte SPOND for påmelding.

Dersom du ikke har SPOND, last  ned mobilappen og kontakt Plogen Skiklubb på post@plogenskiklubb.no