Sportslig Utvalg Langrenn

Sportslig utvalg langrenn har som hovedoppgave å tilrettelegg for all sportslig aktivitet innen langrenn. Dette innebærer, treninger, treningssamlinger, renn og andre aktiviteter. Utvalget arbeider tett med Agder og Rogaland Skikrets. Utvalget er også ansvarlig for å arrangere renn i Plogen regi. Plogen Skiklubb arrangerer Telenorkaruseller og klubbmesterskap. Sportslig utvalg Langrenn samarbeider med sportslig utvalg alpint for felles barmarkstreninger og andre arrangementer. Det er høy aktivitet og gøy å være med i utvalget. Det er alltid behov for flere funksjonærer i forbindelse med treninger og avvikling av egne renn. Ta kontakt på E: sulangrenn@plogenskiklubb.no og du/dere vil garantert få det moro med deres barn, barnebarn, venner og kjente.

Hilsen

Sportslig Utvalg Langrenn